Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

3 årskalas

Av Dahlberg - 14 juli 2009 15:44



I söndags var vi på Idas 3 årskalas. Vi hade köpt en "gående docka"

som var nästan lika lång som henne :)

Vi uppvaktade även Johan & Susanne som nyligen gifte sig!

Det har varit mycket bröllop i år :) Charlotte & Jonas och deras 3 barn var oxå där, vi får väl se när det blir deras tur...


Vi fikade och firade Ida. Och sen var vi kvar på kvällen och blev bjudna på mycket god mat och (mycket) att dricka. Vi planerade inför en semestertripp nånstans i Sverige på en camping. Vi ska åka alla 3 familjer så det blir 6 vuxna och 7 barn mellan 3 och 9 år, hej & hå!

Vi kom inte hem förrän kl.01, men skoj var det!


Tack för kalset/festen!!! 

 
 
Ingen bild

Syrran

15 juli 2009 13:36

Nyfiken!
Gjorde du ett "familjehalsband"?
Kramisar

 
Ingen bild

vickeli

15 juli 2009 16:51

Jajemen :) och det uppskattades.
Du kan få se en bild.

Kram!

 
Ingen bild

Charlotte

15 juli 2009 22:52

Njahahaa, vi får väl se om vi slår till å blir "herr o fru" - verkar trevligt! ;o)
...nån gång, kanske, eventuellt, möjligtvis...

 
Ingen bild

GilgoreLelew

30 januari 2017 10:14

Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!
https://www.crowdrise.com/aliceperkins
https://community.linksys.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/771852
http://www.feedbooks.com/user/3166275/profile
http://www.digitalartistdaily.com/user/AlicePerkins
http://imgur.com/user/AlicPerkins

 
Ingen bild

ElmoEoin

19 juni 2017 06:43

The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought you have something interesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.
http://www.iamsport.org/pg/pages/view/32609058/
http://www.iamsport.org/pg/pages/view/32609087/
http://www.iamsport.org/pg/pages/view/32609190/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dahlberg - 29 november 2009 08:22

Den finaste av alla har nu lämnat oss.  Tack alla ni som stöttat och hjälpt Victoria under denna svarta period. Jag vet att ni betytt väldigt mycket för henne.   /Henrik ...

Av Dahlberg - 20 november 2009 18:02

  Hej allihop! Jag har haft det väldigt jobbigt med andningen, hosta och orken en tid nu. Har mest bara legat hela dagarna. Jag har pratat med min sköterska och läkare och det är lite grejer på gång. Jag skriver mer en annan dag.   Kram p...

Av Dahlberg - 11 november 2009 08:34

  Idag ska jag träffa min vän Anna från Cancerforumet, vi ska ses i Tuna Park. Det blir lika långt för oss att åka så det passar bra. Jag ska åka tåg och det var länge sen! Det är ett byte, men det ska jag väl klara av. Mamma kommer hit och kör mig...

Av Dahlberg - 10 november 2009 22:30

  Jag var på utvecklingssamtal med Jonna imorse, det gick bra! Det är ju alltid skönt att höra även om man vet ungefär hur de ligger till. Fröknarna bryr sig mycket om oss, håller ett öga på hur Jonna mår och frågar hur vi har det hemma och så. Kän...

Av Dahlberg - 9 november 2009 10:27

Jag fick så ont i magen i fredagskväll och det höll i sig hela helgen. Nu är det bättre, men inte bra. Jag dessutom varit så trött, sovit flera gånger och knappt orkat stå på benen. Tur att jag har Henrik som tar hand om allt när jag inte orkar. B...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards