Alla inlägg under oktober 2009

Av Dahlberg - 9 oktober 2009 23:30


Ikväll var Susanne, Charlotte och jag på Ladies night! Det var superbra och kul!

Vi fick en fördrink och gick runt och minglade en stund. Det var mest tjejer runt "Bygglovs Matte", som blev fotade tillsammans med honom Flört

Sen fick vi maten som var mycket god och till det drack vi rött vin. Ja, sen började showen och den var mycket underhållande Jag känner mig nöjd, men hade gärna sett mer! Ja, just ja vi fick ju varsin T-shirt oxå, svart med guldtryck Ladies night.

Av Dahlberg - 8 oktober 2009 14:46


Jag har varit på fotvård och blivit av med mitt nageltrång, underbart! Nu kan jag ha skor och stövlar utan att få ont.

Och idag var jag på USÖ för att förbereda inför strålningen som börjar på måndag. Jag ska få 10 ggr. det blir mån-fre i 2 veckor. Så nu har de ritat ganska mycket på bröstet och runtikring. 

Ikväll ska vi på kalas, det är min kusin Cissi som fyller år. Vi får se hur det går för hon har en hund som fäller mycket hår...


Och igår kväll beställde vi varor på handla.24 Vi har pratat om det så många gånger, och nu äntligen blev det av! Så det levereras hit om några timmar, spännande!


Nu ska jag gå och hämta Jeppen.

Av Dahlberg - 8 oktober 2009 14:40

Mamma, jag och barnen var på Sannamarken i tisdags, det var skoj Skrattande Jag köpte mig en väska och varsin mössa till barnen. Sen blev det lite annat krafs oxå, såklart. Jonna och Jesper fick pengar av mormor och de åkte karuseller för alltihop! Jag hade hoppats stöta på Anso med familj, för de skulle dit. Men vi såg dem inte.

Detta har blivit en liten tradition för oss, kul! Det är en lite lagom marknad, tycker jag.

Av Dahlberg - 5 oktober 2009 16:33

Idag sov jag länge, skönt! När Jonna kom hem åt vi mellis, sen ville hon sy. De har slöjd på måndagar och idag hade de sytt på symaskin. Jag tog fram min och lite tyg och det blev en duk. Jonna strök, sick-sackade och sydde raksöm, duktig tjejGlad

När jag hämtade Jesper ville han ha med sig Sara hem så de leker i hans rum nu.


I torsdags var Irm hos mig och bjöd på lunchGlad Vi fick en massa kläder till Jesper, från Herman. Tack så jättemycket!

I fredags var Anki här, vi fikade och pratade, skoj! Jag kanske ska hem till henne snart och få PitepaltFlört


Imorgon ska jag, mamma och barnen på Sannamarken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards