Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Dahlberg - 20 augusti 2009 11:15


Ja, nu var det länge sen jag bloggade, som nån påpekade ;)

Jag har helt kommit ifrån det i sommar, men jag ser att många kikar in här ändå, fantastiskt!

Jag har kört slut på mig så jag är så trött! När det fina vädret kom i slutet på juli så ville man ju ta vara på det. Så jag for omkring med barnen på diverse grejer, vi badade och hade det jättebra. Tältade en helg i Unden med Johan, Susanne, Lotta & Jonas. Det var jätteskoj! När vi åkte därifrån somnade jag i bilen och sen sov jag mer eller mindre i 2 dygn... Henrik började precis jobba då, så barnen klarade sig "själva" tack o lov, mycket dator blev det. Jag pallrade mig bara upp för att fixa lunch till oss. Nu har veckorna gått och jag är fortfarande trött, men jag somnar inte så fort jag lägger mig längre.


I måndags var det stora dagen för Jesper; skolan började!! Eller förskoleklassen är det ju, men oj vad spännande! Båda barnen hoppade upp ur sängarna på morgonen.

Idag har han idrott för första gången :) Och Jonna har redan haft första läxan.

Henrik har lämnat dem för jag är helt slut på morgnarna... andningen är tung. Jag får ta mycket astmamedicin, men ändå blir jag helt slut av att gå till skolan... inget skoj :(  känns lite som förra våren. Undrar hur det är med mina lungor?


Imorgon ska jag till USÖ för behandling, det är den tredje av den här sorten (caelyx). Sen blir det ny undersökning, DT om några veckor och efter det får vi veta om denna cytostatika hjälper mig... Snälla, snälla!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards