Alla inlägg den 25 september 2009

Av Dahlberg - 25 september 2009 11:55


Häromdagen stötte jag på Lottie på Apoteket, hon bjöd mig på fika. Kul när det händer sånna där oplanerade saker Glad


I onsdags fm. ringde Susanne och ville komma hit och bjuda mig på lunch, och det fick hon förståss Flört Vi åt skaldjurspaj och sallad, mums! Kul att träffas och prata på "tu man hand".


Igår bjöd svärmor mig och Henrik på Stadsträdgården. Hon hämtade barnen från skolan och tog med dem hem till sig. Så Henrik och jag åt grillbuffé, jättegott! Jag blev proppmätt men fick ändå i mig efterrätt och kaffe Flört


Och idag ska vi köra ut barnen till mamma, de ska vara kvar tills imorrn. Det ska bli så skönt att vi får vara ensamma hemma, i lugn och ro! Vi har laddat med 2 filmer och kanske blir det nån god hämtmat.


Tack alla vänner och mammorna som förgyller och underlättar för oss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards