Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Dahlberg - 30 mars 2009 15:24


Jag har varit sjuk i helgen :-( halsont och feber. Men känner mig bättre nu!

I förmiddags var det då dax för skiktröntgen. Mamma var med som sällskap för jag får sitta och dricka kontrastvätska 2 timmar innan jag röntgas. Det är lite långsamt så det är kul med sällskap! Vet ej ännu när jag får svaret på röntgen. Brukar ju ha läkarbesök och behandling veckan efter, men jag ska inte på behandling nästa vecka. Fick hoppa över en vecka för att jag ska vara pigg på påsklovet, med barnen! Så det blir nog svar veckan efter. Men till dess (och sedan med hoppas jag!) är allt ok.


Vi har infört en ny regel härhemma, en dag i veckan som är TV och dator-fri. Och det ska vara på måndagar, bara att vi glömde säga det till barnen... ja de vet att det är en dag, men inte vilken. Så det blir en "glad" överraskning när jag hämtar dem om en stund. Det blir sällskapsspel eller lek istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards