Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Dahlberg - 13 maj 2009 09:35


Åh vad skönt med sol och värme! Det har man längtat efter ett tag nu. Kanske skulle ta och rensa lite ogräs idag, känns ju "roligare" om det är skönt ute.


Igår kom farmor och Lizette hit. Jag och barnen gick ut med henne i koppel. Det blev ingen vanlig promenad för hon for omkring som en kalv på grönbete! Men vi hade skoj alla 4 :)


Jonna har fått Bricanyl, kanske har hon astma. Vi var på vårdcentralen för jag tyckte det lät som astma, trångt i andningen och mycket hosta. Och mycket riktigt var det trångt i luftrören, men de kunde inte konstatera astma så vi får komma till barnkliniken på USÖ för att undersöka ordentligt. Men de skrev ut Bricanyl så länge och hon tycker det känns bättre. Jag märker ju att hon inte hostar lika mycket, men det kanske var en förkylning som börjar gå över? Men om det är astma så är det förmodligen av pollen, men jag hoppas ju att det INTE är det. Det räcker med att Jesper och jag har det. Fast å andra sidan så är det ju inte så "farligt" det finns ju värre saker..!


Tack för en trevlig kväll på Harrys, mina vänner! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards