Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Dahlberg - 8 juni 2009 12:08


Pappa jag saknar dig! Det är ett tomrum efter dig som inte kan fyllas med någon eller något annat. Det är bara tomt och ledsamt. Vissa dagar är det så påtagligt. Jag längtar efter dig och önskar att du ger mig en vink att du vet.


Kärlek till dig!

Av Dahlberg - 8 juni 2009 11:06



Det har inte blivit så mycket bloggandes nu på ett tag. Jag har känt mig lite nere efter vår semesterresa, inget kul att komma hem... Och kallt har det varit, usch!


I lördags höll vi på i trädgården, snyggade till rätt rejält, skönt. Nu har vi äntligen bestämt oss för att göra iordning på baksidan. Bort med päronträden och gräva ur så att vi får en jämn gräsmatta.  Vi får se när det blir men det är iaf skönt med ett beslut.


Igår var vi ute hos mamma, skönt att komma ut på landet lite :) Jesper vill så gärna sova där så nu bestämde vi att han ska göra det onsdag till torsdag, efter skolavslutningen.


Jag har haft huvudvärk på ett "konstigt" sätt i flera dagar nu. Ringde till cyt.mott och pratade med en sköterska, sen ringde en onk.läkare upp mig och frågade lite mer. Hon ville att jag ska undersökas... ska få en tid snart för röntgen av hjärnan. Snacka om att bli tagen på allvar! Jag hade hoppats att de skulle säga att det var en biverkning av cellgifterna jag tar... men inte. Så nu är jag rädd och ledsen, tänkt om det är metastaser... fan! Jag vill leva! Jag älskar livet och jag hatar cancer! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards