Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Dahlberg - 24 juni 2009 22:19



Idag var jag , barnen, Helena och Klara till Norasjön. Det var jättehärligt :) Vattnet var så skönt och trevligt sällskap hade jag;) Vi solade, badade, pratade... Byggde sandslott en stund, men när jag hjälp till att gräva ur runt alltihop för att vattnet skulle flyta runt, var det visst inget kul längre. Men jag hade skoj!


Sen gick vi strandpromenaden in till torget och mumsade Noraglass, det var så gott! Och vilken härlig sommarstad Nora är, mysigt. Både Jonna och Klara blev allergiska... men Helena tror sig ha löst mysteriet; maskrosor som de knäppte varann på näsan med.

Vi kom inte hem förrän frammåt kl. 19, hungriga som vargar. Då hade Henrik maten klar till oss, och vi åt på baksidan som vanligt nu,köksbordet blir knappt använt.  Åh, vad jag älskar sommar, sol och bad!


Tack för en härlig dag Helena!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards