Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Dahlberg - 10 juni 2009 13:48


Idag var det skolavslutning, Jonna slutar 2:an :) Vi hade tur med vädret, det var uppehåll under hela ceremonin. Men sen kom regnet igen så vi fikade inne i klassrummet. Jonnas fröken Eva ska sluta så det känns lite sorgligt, den nya har vi inte träffat men Jonna har visat mig i skolkatalogen. Jesper har gått sin sista dag på dagis! Så till hösten har vi 2 skolbarn :)

Det var Jeppe, jag, Henrik, min mor och Henriks mor som var där. Sen gick vi hit hem och åt mat. Då fick Lizzie vara med oxå, lika busig som vanligt! Efter maten följde mamma med mig till sjukhuset, jag hade läkartid och fick träffa överläkaren på strålenheten. Han berättade att det var 5 små tumörer i lillhjärnan (som styr balansen) De ska stråla hela hjärnan, ifall det finns fler elakingar som inte syns. Vi fick se röntgenbilderna, tumörerna syndes so m ljusa fläckar, jag har alltid tänkt dem som svarta. Jag fick ligga i en simulator för att ställa in markeringar och göra en mask som jag ska ha för ansiktet.

Det hela gick bra men känns helt overkligt, jag fattar inte att det gäller mig, tror jag...


Senare åkte farmor hem och vi andra hämtade upp Anneli och storkussarna och drog iväg till Wadköping. Det var mysigt, kändes nästan som vanligt.

Jesper följde med mormor hem, han ska sova där. Kul för de två att mysa lite!

Jonna ville hyra film så det gjorde vi innan vi åkte hem. Henrik hade lagat lax åt oss, mums.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards