Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Dahlberg - 18 juni 2009 19:42


Idag kl. 10 avklarade jag sista strålningen mot huvudet, skönt att vara klar. Och hoppas nu verkligen att det har hjälpt!!! Att de är döda! Medans jag var där var barnen på Henriks jobb och när jag hämtade dem sen så tog jag med midsommarpresenten han fått från jobbet. Det var 2,7 kg färska räkor, så goda :) Och sill, lax och en massa röror, passar bra till imorgon. Vi ska till Brunnsparken som vanligt med Johan, Susanne och barnen. Där blir det dans, karusellåkning mm. Efteråt ska vi hit och äta, festa , leka, prata...


Jag har gjort färdigt på uteplatsen, det är å rent och fint nu. Skönt när man får lust och energi det är tyvärr inte så ofta för mig nuförtiden. Jag har bakat tårtbotten till jordgubbstårtan vi ska ha imorrn :) Och tvättat, lagat mat. Jag skickade Henrik att handla, det var kaos ute på Coop, sa han, skönt att jag slapp det.


Nu dricker jag lite vin och firar min avslutade strålning. Skål!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards