Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Dahlberg - 15 juni 2009 22:59


Jonna ville bara ha sina två bästa vänner på kalas, så det blev ett övernattningskalas. Tjejerna hade sin sista fotbollsträning och duschade här efteråt medan Henrik fixade grillen. Vi åt grillspett och färskpotatis med grillade marsmallows till efterrätt. Sedan hann de med glass med färska hallon och film med popcorn. Vi hade gjort egna fina popcornstrutar :) Sen ville de lägga sig och berätta spökhistorier, men det blev mest fniss och flams. De hoppade runt och bytte sängplatser och kunde inte sova. Kl 23.30 var en av kompisarna ledsen så hennes mamma fick komma och hämta henne... Men vi bestämde att hon fick komma tillbaka på morgonen så hon slapp gå till fritids. Ja sen somnade de andra till slut.


Jesper hade en kompis här idag med så huset var fullt av barn. När jag åkte till strålningen kom mamma hit och tog hand om dem. Sen åt vi lunch  och barnen åkte hem vid 17-tiden.


Nu är jag TRÖTT, men vill inte sova!


Imorgon ska jag på thorax-röntgen och dricka kontrastvätska i 2 timmar först, med strålning däremellan. Mamma ska vara med mig som sällskap och farmor tar hand om barnen. Vad jag är less på att åka till USÖ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards