Alla inlägg den 6 april 2009

Av Dahlberg - 6 april 2009 21:49


Nu är barnen lagda och jag mår helt ok nu! Henrik är på väg hem från Stockholm, har varit och kollat på premiärmatchen för ÖSK... som inte gav några poäng :-(

Barnen har åkt mycket inlines idag och Jesper börjar kunna det nu! Jag visar några bilder så får ni se dem in action.

Vi var en sväng på Toys R us och köpte nya hopprep, gatkritor, blockflöjt och en lysande-blinkande boll. Måste ju ha lite att pyssla med på påsklovet!

Av Dahlberg - 6 april 2009 11:32


Nu har jag inte skrivit på några dagar. Känner mig inget pigg och har ingen inspiration. Jag är fortfarande hes och snuvig, idag är jag matt i kroppen igen. Tråkigt, jag vill må bra!

Men solen skiner därute och barnen är hemma, det är påsklov! Så man borde ju gå ut... Jonna sopar gatan för att kunna åka inlines och hon har nu äntligen lyckats övertala Jeppen att hjälpa henne.

Jag vilar en stund och hoppas bli piggare. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards