Alla inlägg den 25 april 2009

Av Dahlberg - 25 april 2009 09:33


Mamma, Anneli och jag var på Pålsbodamarken för första gången. Vi åkte mest för att köpa skor och det var en upplevelse! Min svärmor brukar fynda bra skor där för en billig peng så nu blev jag sugen att åka dit oxå. Vi fick en smärre chock när vi kom fram till skofabriken, trodde först att det var en gigantisk kö. Men det var skor och människor på hela gårdsplanen! Och det var djungelns lag som gällde! Jag hittade flera par skor som var snygga, men inte i rätt storlek. Det var bara att rota som besatt i alla kartonger, de flesta var uppdelade i storlekar men folk tog skor och slängde tillbaka hur som helst så man fick rota... Jag köpte i alla fall 3 par för 50:-/st och känner mig nöjd :) Vi gick en sväng på den vanliga marken oxå och där köpte jag godis och smyckesdelar.


När jag kom hem hade Henrik och Jeppe spolat av trädäcket och tagit fram Grythyttemöblerna :) Jonna var hos Mikaela, hon ringde sen och ville sova över där. Jag var på USÖ för att göra ultraljud på hjärtat och efteråt åkte jag till Mikaela med Jonnas grejer inför natten. På kvällen grillade vi och åt ute, härligt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards