Alla inlägg den 2 april 2009

Av Dahlberg - 2 april 2009 21:27


Det blev en del inlägg idag... måste bara få ur mig lite till. Jag hämtade Jonna hos hennes kompis och var sen på väg för att hämta lillbrorsan. Då säger Jonna att hennes glasögon är knasiga och det var de! Så jag ringde Carls mamma och frågade om Jeppe kunde vara kvar där medans vi åkte till optikern för att fixa glasögonen, det var bara 20 min kvar tills de stängde. Som tur var kunde han vara kvar så länge. Sen kom jag på att det är ju torsdag; Jonnas simskola... Henrik som är ute på partaj, ingen mat fixad och simskolan började om en dryg timme. Väl hos optikern gick det ganska snabbt, sen hämta Jeppe, in med cykeln i bagagen. Hem och packa ihop simgrejorna och slänga i oss lite yoghurt. Vi hann! Medans hon simmade fick jag pusta lite i alla fall.När vi kom hem var vi hungriga igen, så vi åt lite till. Ja, sen bråkade vi lite och gosade och nu ligger de i sina sängar. Vet inte hur sen Henrik blir, men jag ska spela spel nu! 

Av Dahlberg - 2 april 2009 16:19


Jahaja, nu är persiennerna inhandlade men jag överlåter nog till maken att sätta upp dem;)  Han ska förresten ut och roa sig ikväll med jobbet, skoj för honom. Själv ska jag hämta barnen hos olika kompisar, en med och en utan cykel... Och fixa kvällsmat, hade tänkt fisk, men kanske skulle ta nåt annat? Har ingen inspiration vad gäller mat, vill ha en kock! Gärna en snygg en ;) Jag har ju en ibland förstås måste jag väl tillägga!


Imorgon har Jonna sovmorgon och Jesper ska vara ledig, så jag hade tänkt mig en väldigt lugn och skön morgon. MEN nu ringde en kille från HSB som sa att han ska komma hit imorrn kl. 7.30 ca. och fixa en grej. Typiskt! Jag kunde ju ha sagt att det inte passar, men men... Bara se till att "alla kroppsdelar är på plats" ;)

Av Dahlberg - 2 april 2009 11:20

Nu har jag stökat färdigt hemma. Längtar ut i solen!!! Sopade lite utanför och det är ju så skönt :-) Jag ska äta en tidig lunch och sen åka och kolla på persienner och kanske köpa oxå. Vi behöver det i köket, vi får möblera om när vi äter frukost om solen lyser in. Så har det ju varit hela tiden, men man måste ju komma till skott nån gång...


Efter det ska jag hälsa på min syster och kanske få lite fika? Hon är hemma sjukskriven med gipsad handled, ska ha den gipsad i flera veckor, stackare!

Hoppas vi kan ta en promenad i solen oxå.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards