Alla inlägg den 24 april 2009

Av Dahlberg - 24 april 2009 10:17


Idag hade vi sovmorgon (alla utom Henrik) cyklade nyss iväg med kidsen och rackarns vad varmt! Måste vara rekord för i år :)


Jag har monterat bort barnsadeln på min cykel! Nu är Jeppe så stor att han kan sitta ändå, och äntligen kan jag nu ha Jonna därbak om det behövs. Ska bli skönt att slippa skramlet från barnsadeln och så blir ju cyklen att kännas mindre, tar mindre plats i ett cykelställ. Ända nackdelen är att jag brukar ställa en matkasse i den ibland. Men man får ta det onda med det goda!


När skolan slutar i em. ska vi åka och fixa pass. Och köpa present till farmor som fyller år idag, vi ska dit senare på lite kalas.


Jag ska ju vara försiktig med solen nu i och med min nya behandling, men jag måste ju ut och känna värmen en stund :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards