Alla inlägg den 7 april 2009

Av Dahlberg - 7 april 2009 20:28


Idag har jag och barnen varit i Sticksjö hela dagen, hos min mamma. Min syster var oxå där och vi hade en skön dag. Vi tog en promenad ner till hamnen och satt där i solen och njöt :-) På hemvägen plockade vi tussilago och björkris. Sedan satt vi mest och latade oss i lä i solen, så härligt! Barnen lekte med diverse, de var som kalvar på grönbete ;-) De plockade bl.a fram pilbågar och pilar, jag sköt för första gången i mitt liv (tror jag) det var ganska svårt och skoj. Synd att jag inte hade kameran med för det var verkligen en fin dag!


När vi kom hem åkte barnen inlines tills jag tyckte det var dax att komma in. Så nu borde de inte bli svåra att få i säng.


Stackars Henrik är sjuk nu :-( feber och ont i halsen. Hoppas han (och vi andra) är friska till helgen! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards