Alla inlägg den 27 april 2009

Av Dahlberg - 27 april 2009 21:05


Jag var hos min frisör idag och toppade min lilla kalufs. Efteråt åkte jag till Anneli för att hämta skor till Jonna, som storkussarna har växt ur. Det var fotbollsskor och träskor :) Men hon har inte provat dem än, hon hade med sig Mickan hem efter skolan, sen hjälpte hon mig att göra köttbullar. Det är ju måndag så inget TV-tittandes eller dataspel, så nåt skulle hon ju sysselsätta sig med ;) Jesper lekte med Carl tills det var dax för oss att äta.

Sen var jag på föräldramöte i Jonnas klass och kom nyss hem. För ett år sen var ingen av oss på föräldramötet... jag var inlagd på USÖ och fröknarna tyckte att Henrik kunde stanna hemma om han ville. Så då berättade de för alla föräldrar att jag drabbats av återfall. Känns skönt att jag var med idag och att jag mår "bra".


Grattis till mina vänner, Anso och Irm som fyller år idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards