Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Det känns att man lever!

Av Dahlberg - 2 april 2009 21:27


Det blev en del inlägg idag... måste bara få ur mig lite till. Jag hämtade Jonna hos hennes kompis och var sen på väg för att hämta lillbrorsan. Då säger Jonna att hennes glasögon är knasiga och det var de! Så jag ringde Carls mamma och frågade om Jeppe kunde vara kvar där medans vi åkte till optikern för att fixa glasögonen, det var bara 20 min kvar tills de stängde. Som tur var kunde han vara kvar så länge. Sen kom jag på att det är ju torsdag; Jonnas simskola... Henrik som är ute på partaj, ingen mat fixad och simskolan började om en dryg timme. Väl hos optikern gick det ganska snabbt, sen hämta Jeppe, in med cykeln i bagagen. Hem och packa ihop simgrejorna och slänga i oss lite yoghurt. Vi hann! Medans hon simmade fick jag pusta lite i alla fall.När vi kom hem var vi hungriga igen, så vi åt lite till. Ja, sen bråkade vi lite och gosade och nu ligger de i sina sängar. Vet inte hur sen Henrik blir, men jag ska spela spel nu! 

 
 
christel

christel

2 april 2009 21:56

Hej Vera ! Så kul att du börjat blogga. Jag trodde jag skulle bli knäpp ibörjan av min sjukdom så bloggen var kanon o ännu roligare blev det när folk börja följa den. Nu hinner jag inte med den men e där inne ibland o skriver då o då.. Lycka till med din nya blogg.. Stor krampå fig frå Christel på forumet

http://www.kristallens.blogg.se

 
Busan

Busan

3 april 2009 05:25

Välkommen till bloggvärlden!
Kram Ingela

http://bc-busan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dahlberg - 29 november 2009 08:22

Den finaste av alla har nu lämnat oss.  Tack alla ni som stöttat och hjälpt Victoria under denna svarta period. Jag vet att ni betytt väldigt mycket för henne.   /Henrik ...

Av Dahlberg - 20 november 2009 18:02

  Hej allihop! Jag har haft det väldigt jobbigt med andningen, hosta och orken en tid nu. Har mest bara legat hela dagarna. Jag har pratat med min sköterska och läkare och det är lite grejer på gång. Jag skriver mer en annan dag.   Kram p...

Av Dahlberg - 11 november 2009 08:34

  Idag ska jag träffa min vän Anna från Cancerforumet, vi ska ses i Tuna Park. Det blir lika långt för oss att åka så det passar bra. Jag ska åka tåg och det var länge sen! Det är ett byte, men det ska jag väl klara av. Mamma kommer hit och kör mig...

Av Dahlberg - 10 november 2009 22:30

  Jag var på utvecklingssamtal med Jonna imorse, det gick bra! Det är ju alltid skönt att höra även om man vet ungefär hur de ligger till. Fröknarna bryr sig mycket om oss, håller ett öga på hur Jonna mår och frågar hur vi har det hemma och så. Kän...

Av Dahlberg - 9 november 2009 10:27

Jag fick så ont i magen i fredagskväll och det höll i sig hela helgen. Nu är det bättre, men inte bra. Jag dessutom varit så trött, sovit flera gånger och knappt orkat stå på benen. Tur att jag har Henrik som tar hand om allt när jag inte orkar. B...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards