Alla inlägg under april 2009

Av Dahlberg - 1 april 2009 14:26


Åh, vad härligt det är med blå himmel och sol! Jag satt ute en stund och det var så varmt och gott!Jag mår bättre nu, hoppas det är över. Hur som helst så har jag idag känt för att göra nånting. Har i flera dagar bara legat helt orkeslös. Så jag har städat lite härhemma och förberett maten till ikväll, det blir köttfärslimpa, mums!


Jonna cyklade hem själv från skolan idag, hon har nyss börjat med det. Fast oftast hämtar jag henne eftersom jag ändå ska hämta Jeppen. Farmor kom och tog med sig Jonna, de ska åka och gosa med valparna igen. Nu är det bara en vecka kvar tills hon får hem den!


Nu ska jag snart hämta Jesper och sen ska han på simskolan. En dag som denna längtar man efter att bada ute. Men det dröjer ju lite till. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Kompis
 Släkt
 Forumvän
 Annan nära
 Bara kikar in

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards